Jeśli już robiłeś/aś u nas zakupy, prosimy wpisz swoje dane poniżej. Jeśli jesteś nowym klientem przejdź do sekcji danych płatności.
Nazwa użytkownika lub adres e-mail *Wymagane
Hasło *Wymagane
Zapamiętaj mnie Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Osoba prywatna *Firma *
Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy *
NIP *
Kraj / region *Polska
Ulica *
Kod pocztowy *
Miasto *
Województwo / Region (opcjonalne)
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Stworzyć konto?
Konto użytkownika *
Nazwa firmy (opcjonalne)
Zapisz informacje o płatności do przyszłych zakupów.
Szybkie przelewy oraz płatność BLIK (wybierz z listy)
Proszę o dokonanie przelewu bezpośrednio na moje konto bankowe, którego dane otrzymasz po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. Realizacja nastąpi po zaksięgowaniu płatności.
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 2 DEFINICJE
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Czas realizacji zamówienia – jest to okres, w którym Produkt zostanie skompletowany i przygotowany do wysyłki (nie obejmuje czasu dostawy przez przewoźnika).
Dostawa - to usługa transportowa, za pomocą której Produkt zostanie dostarczony. Klient otrzymuje informacje o Czasie realizacji zamówienia oraz kosztach wybranego sposobu dostawy w Formularzu zamówienia.
Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, dający możliwość utworzenia Konta.
Klient – Usługobiorca, który na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – element oprogramowania Sklepu, gdzie gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
Koszyk – funkcjonalność Sklepu polegająca na wyświetleniu listy Produktów wybranych przez Klienta do zakupu z możliwością modyfikacji zawartości listy.
Newsletter – Usługa Elektroniczna polegająca na wyrażeniu przez Usługobiorcę chęci otrzymywania na podany przez niego adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.roslinnemedaliony.pl.
Sprzedawca, Usługodawca – Magdalena Kania, właściciel Sklepu będący osobą fizyczną tj. która wykonuje działalność nieewidencjonowaną - została ona uregulowana w ustawie z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców. Regulacja ta obowiązuje od 30 kwietnia 2018 r. i jest szczegółowo wyjaśniona w art.5.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu poprzez Formularz zamówienia.
Usługobiorca – każda osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, uzyskująca dostęp do Sklepu internetowego i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu przez Usługodawcę.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
Zamówienie - składane za pomocą Formularza zamówienia oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio dozawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
§ 3 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
§ 5 INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
§ 6 ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
§ 7 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
§ 8 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
§ 9 SPOSOBY PŁATNOŚCI
Zamówienie należy opłacić w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w Sklepie.
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy podany w trakcie składania zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. W tytule przelewu należy wpisać numer swojego zamówienia.
Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Obsługę płatności elektronicznych (karty, przelewy online, BLIK) zapewnia Stripe Technology Europe, Ltd., z siedzibą pod adresem: The One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin D02 H210, Irlandia.
W przypadku płatności elektronicznych, Kupujący zostanie przekierowany na bezpieczną stronę obsługującą płatność. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego zakończenia transakcji.
§ 10 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KOSZT I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
§ 11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§ 12 REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu rękojmi.
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt bez wad.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
W przypadku odnotowania wady Produktu proszę na adres e-mail: kontakt@roslinnemedaliony.pl wysłać zdjęcie reklamowanego produktu wraz z reklamacją.
§ 13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
§ 14 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
możliwość rejestracji i założenia Konta Klienta,
możliwość składanie zamówień i zawierania Umów sprzedaży Produktów,
otrzymywanie Newslettera – wiadomości e-mail związane z działalnością Sklepu m.in. pojawienia się nowych produktów w Sklepie.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Aby skorzystać z Newslettera należy w formularzu na stronie głównej Sklepu podać adres poczty elektronicznej, na który ma być przesyłany Newsletter, przeczytać i zaakceptować „Politykę prywatności cookies” i kliknąć przycisk „Zapisz się”. Następnie potwierdzić wpisany adres e-mail klikając na link w przesłanej od Sprzedawcy wiadomości e-mail.
§ 15 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 14 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto zawierana jest na czas nieoznaczony.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa Usługodawcy oraz osób trzecich.
§ 16 WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@roslinnemedaliony.pl.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 17 TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz inne reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu (np. wszelkie zgłoszenia dotyczące problemów technicznych) Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@roslinnemedaliony.pl
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.,Dz. U. z 2020 r., poz. 344, ze zm.),
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tekst jedn., Dz. U. z 2020 r., poz. 287),
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tekst jedn., Dz. U. z 2020 r., poz. 1740) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Przeczytałem/am i akceptuję Regulamin *
Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do przetwarzania zamówienia, obsługi wizyty na mojej stronie oraz do innych celów opisanych w Polityce Prywatności.